ایلناز عسلیایلناز عسلی، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره
آرش کمانگیرآرش کمانگیر، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه سن داره
یکتا گلییکتا گلی، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره
ریحانه جانریحانه جان، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره
امیررضا جانامیررضا جان، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره
مهدیای نازممهدیای نازم، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

✿خاطرات نوه های مامان شهین در وب✿

سر رفتن حوصله خانوم

1391/4/12 12:18
175 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز عصری که بازم خونمون بود ... حوصله ش سر رفته بود .. یه دفعه گفت:

من دیگه تحمل ندارم .. نمیتونم تحمل کنم ....... خسته شدم ... باید با گوشی خاله ص بازی کنم ..

من هنوز حیرتم که یه بجه جطور میتونه تحمل رو برای خودش تجسم کرده باشه ...

حالا امروز ظهرم آهنگ گلی از ش ا ی س ت ه رو داشتیم گوش میدادیم که خانوم اشکش در اومد .. واسه اینکه جرا توی ترانه اسم رویا و آ میاد ولی اسم من نمیاد ....

و همش میگفت ::: حیف .. حیف   بمیرم برات عسلی

راستی یادم رفت بگم هر روز صبح که میاد خونمون باید پیش من بخوابه .. حالا خوابیدمون درد سر داره حسابی .. من سرمو میبرم زیر پتو .. خانوم عسلی بیرون از پتو ....  که خانوم قبول نداره .. باید منم مثه خودش بخوابم   یعنی ۱۰۰ درصد استثمارم میکنه

منم میزارم خوابش ببره   بعدش سرمو میبرم زیر پتو ...  

حالا بعدش جالبه .. آخه اون از من زرنگتره یه دفعه غرق خوابم میبینم با دستش محکم میزنه تو صورتمو سرمو میاره بیرون

اینم از قصه های من وایلی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)