ایلناز عسلیایلناز عسلی، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره
آرش کمانگیرآرش کمانگیر، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه سن داره
یکتا گلییکتا گلی، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره
ریحانه جانریحانه جان، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره
امیررضا جانامیررضا جان، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره
مهدیای نازممهدیای نازم، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

✿خاطرات نوه های مامان شهین در وب✿

آرش مهربون

1391/8/26 14:37
213 بازدید
اشتراک گذاری

من : آرشی قربونت برم بیا به یویا یه بوس بده

 

آرش :

من :میگم آرش چرا به من بوس نمیدی ؟؟؟

آرش : یویا من دوست ندارم ... اِه .. دست از سرم بردار

من :  برات دارم  

*** ۲ ساعت بعد ، در اقدامی غافلگیرانه میاد بوسم میکنه ...  

* آرش از اون دسته بچه هاست که باید بزاری خودش بیاد طرفت ... اما تا بخواد بیاد بالاخره آدم دلخور شده رفته

* چهارشنبه ظهر اومدم خونه میبینم پیراهن اسپانیا تن آرش خانِ ... ش/ر/ت/ش/م پای خانوم عسلی ... بمیرم برای این مشارکتتون  

البته آرش مهربونه و زود وسیله هاشو به ایلی میده اما خانوم تا اشک دادشو در نیاره بهش وسیله بازی نمیده

 

*** حلول ماه محرم؛ماه پژمرده شدن گلستان فاطمه (س) تسلیت باد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)