ایلناز عسلیایلناز عسلی، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره
آرش کمانگیرآرش کمانگیر، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره
یکتا گلییکتا گلی، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره
ریحانه جانریحانه جان، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره
امیررضا جانامیررضا جان، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره
مهدیای نازممهدیای نازم، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

✿خاطرات نوه های مامان شهین در وب✿

باران پاییزی

1391/8/29 12:46
279 بازدید
اشتراک گذاری

(عکس حذف شده)  شاکی

این تصویر بعد از اولین بارووووون پاییزی توی خوزستان هست ... ( هفته های گذشته ) ...نا گفته نماند نیست که همش سمت ما خرما پزووونه .. یه نمه سرما که میاد ظرفیت تحملشم نداریم .. مثلاً من از صبح دارم به زمین و زمان گیر میدم که جرا بارون بند نمیاد و سرما تا کی ادامه داره ... و اینکه فکر نکنید خاله تنبله ... زبل شده آپ میکنه ... عکس فقط در راستای اخطاریه ایلناز توی وب گذاشته شده ... لویا مگه نگفتم عکسمو بزار تو وبلاگم !!!!

******************************

ایلناز : ( البته یادی از گذشته )

بارون میاد نم نم 

پشت خونه عمه ام

عمه ام عروسی داره

به تو جه ربطی داره ....

****************************************

دعا می کنم که هیچگاه چشمهای زیبای تو را
در انحصار قطره های اشک نبینم
دعا می کنم که لبانت را فقط در غنچه های لبخند ببینم
دعا می کنم دستانت که وسعت آسمان و پاکی دریا و بوی بهار را دارد
همیشه از حرارت عشق گرم باشد
من برایت دعا می کنم که گل های وجود نازنینت هیچگاه پژمرده نشوند
برای شاپرک های باغچه ی خانه ات دعا می کنم
که بال هایشان هرگز محتاج مرهم نباشند
من برای خورشید آسمان زندگیت دعا می کنم که هیچگاه غروب نکند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)