ایلناز عسلیایلناز عسلی، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره
آرش کمانگیرآرش کمانگیر، تا این لحظه: 16 سال و 30 روز سن داره
یکتا گلییکتا گلی، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره
ریحانه جانریحانه جان، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره
امیررضا جانامیررضا جان، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره
مهدیای نازممهدیای نازم، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

✿خاطرات نوه های مامان شهین در وب✿

1 2 3

1391/3/14 12:13
203 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صد تا سلام

 

اومدم بگم پرنسس ما توی کلاس زبان چیا یاد گرفته ...

وان . تو . تری که برای گفتن حتما باید از انگشتاش استفاده کنه ...

ماشین . دوچرخه. توپ .. و خیلی چیزاهای دیگه رو هم یاد گرفته ... هنوزم کلاس آموزش همگانیش به راهه ...

شکلکهای جالب و متنوع آروین

 دیروز تمام عروسکای من رو پیدا کرده و انگار بهش دنیا رو داده بودن ... وقتی بهش میگفتم اینو مامانت بچه بودم خریده بغض میکرد ... به قول خواهرم شب میاد میگه چلا برا لویا خریدی ؟؟؟ اصلا بچه هم بود نباید براش میخریدی ..

ظاهرا از عروسکام عزیزتر کارتونشون بوده .. آخه رفته بود نشسته بود توی کارتون

مامانشم برا آجیش نازنین زهرا (عروسک ) لباس دوخته ...

شکلکهای جالب و متنوع آروین

میخواستی با گواش نقاشی بکشی .. حوصله نداشتی بری آب بیاری .. میگی لویا تو آب بیار..  آخه تو نقاشی !! بهتر بلدی که باید چقد آب بیاری ... آخه به این میگن بچه !!!!

تصویر دایی ها رو کشیده بعد که تموم شد میگه ای وای یادم رفت عروساشونونم بکشم

شکلکهای جالب و متنوع آروین

 تو چشمای خاله بزرگه وخاله آ که وقتی مامانش سرکاره زحمت نگه داریش رو دوششونه ذُل میزنه میگه من لویا رو دوست دارم

منم خودم نمیدونم علاقه مندی زیاد ایلناز به خودم واسه چیه ؟؟ یه روز که ازش پرسیدم طفره رفت که بگه .. آخرش گفت : آخه همیشه لباسامون شبیه به همه ...

در صورتی که فقط وقتی ۲ سالش بود من یه شلوار مشکی ۳ خطه داشتم که گریه کرد منم میخوام براش خریدن و اسمشم گذاشته بود شلوار رویایی .. که هنوز هر دو تامون میرم میخریم

شکلکهای جالب و متنوع آروین

*** تست هوش: ضریب هوشی ایلناز جونم توی مرکز از یه بچه ۴ ساله بیشتر بوده ... پیشنهاد کردن بزاریمش کلاس اول ... ولی مدارس اطراف ما  قبول نمیکنن ...

 شکلکهای جالب و متنوع آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)