ایلناز عسلیایلناز عسلی، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره
آرش کمانگیرآرش کمانگیر، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه سن داره
یکتا گلییکتا گلی، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره
ریحانه جانریحانه جان، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره
امیررضا جانامیررضا جان، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره
مهدیای نازممهدیای نازم، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

✿خاطرات نوه های مامان شهین در وب✿

ایلناز و آرایشگاه و نقاشی

1390/12/4 11:59
151 بازدید
اشتراک گذاری

ایلناز آخرین بار چهار ماهش بود  که موهاشو پسرونه اصلاح کرد .... و وقتی هم بزرگ شد خودش به مامانش اجازه نداد که ببرتش آرایشگاه برای کوتاهی مو   تا اینکه دوشنبه من رفتم موهامو کوتاه کردم و ایلنازی هم خوش اومد و فرداش بود که از صبح طاقت نداشت و ۲ ساعت یه بار زنگ میزد به مامانش که بیا منو ببر آرایشگاه تا موهام رو مثه رویا مدل بدم ... و دل تو دلش نبود ...

 

هر چند دقیقه یک بار هم تاکید میکرد که قرار نیست موهاشو کوتاه کنه بلکه میخواد مدلشون بده  وقتی بهش گفتم میخوای کدوم آرایشگاه بری ؟؟؟ گفت : همونی که خودت رفتی .. همون به این میگن هووووووووو

توی آرایشگاه هم خیلی خانمانه نشست تا براش موهاشو درست کنن و مستقیم به آینه روبروش زل زده بود ... و خانم آرایشگر هم تعجب کرده بود حتی یه بار هم نگفت حرارت سشوار اذیتم میکنه ( در صورتی که ظهرش نذاشت من موهاشو درست سشوار کنم )  انشالا مبارکت باشه

+ دیروز ظهرم نشسته بود پای کامپیوتر و نقاشی میکشید و منم کنارش بودم ... یه دفعه در قالب شعر و با ریتم  گفت : لویا مهربونه ... لویا مهربونه  تا دید ذوق کردم دستشو گذاشت روی دهنم ...  وقتی یه کاری میکنه دوست نداره دیگران اطلاع پیدا کنن این حرکتو انجام میده  

+ ازم خواست اسم خودشو و آرشی رو بالای نقاشی بنویسم ولی رنگ آمیزی کار خودشه با برنامه نقاشی کامپیوتر (عکس حذف شده) قهر

+ از اهنگ امشب شب مهتابه از مهران مدیری خیلی خوشش میاد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)