ایلناز عسلیایلناز عسلی، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه سن داره
آرش کمانگیرآرش کمانگیر، تا این لحظه: 16 سال و 22 روز سن داره
یکتا گلییکتا گلی، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره
ریحانه جانریحانه جان، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره
امیررضا جانامیررضا جان، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره
مهدیای نازممهدیای نازم، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

✿خاطرات نوه های مامان شهین در وب✿

نتیجه

1393/10/10 18:14
379 بازدید
اشتراک گذاری
نتایج آزمون وکالت اعلام شد و من !!! قبول نشدم گریه
شاید بیشتر باید تلاش میکردم .. ولی به اندازه تواناییم تلاش کرده بودم درسخوان
دیگه چه کنم .. بازم شکر ... غمناک
 
 خدایا راضیم به رضای تو... حکمتت هم چه دانسته و چه ندانسته شکر
 
^* امیدوارم سال 2015 میلادی برای همه سالی خوش باشه بوس
* هشتم تولدم بود ...
 
i love you
پسندها (2)

نظرات (3)

مامان مبینا
10 دی 93 18:19
تولددددددددددددددددددددددددت هزاران بار مبااااارک عزیزم راستی منم اپمممممم خوشحال میشم بهم سر بزنی
خاله رویا/ عمه رویا
پاسخ
ممنون چشم حتما
نیکتا
10 دی 93 18:28
سلام مامان مهربون ازتون یک خواهش دارم من در مسابقه ی نی نی وبلاگ شرکت کردم . میشه کد 44 را به 1000891010 پیام بدید ؟ زحمتی نداره براتون . خواهشا نگین نه . بیایید به وبم شاید از عکس خوشتان اومد .
مامان آریانا پرنسس مبارز
11 دی 93 16:32
سلام تولدت مبارک فرشته نازنین دیماهی[دست ...مهم آزمون ناامید نشدن از درگاه خدای مهربان است که در آن قبولی ... بقیه آزمونها راحته ودرنوبت بعدی قبول میشی انشاا...
خاله رویا/ عمه رویا
پاسخ
ممنون واسه دلگرمیت مامان آریانا گلی