ایلناز عسلیایلناز عسلی، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره
آرش کمانگیرآرش کمانگیر، تا این لحظه: 16 سال و 24 روز سن داره
یکتا گلییکتا گلی، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره
ریحانه جانریحانه جان، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره
امیررضا جانامیررضا جان، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه سن داره
مهدیای نازممهدیای نازم، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

✿خاطرات نوه های مامان شهین در وب✿

بهمن 92

1392/11/17 11:53
248 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی ... امیدوارم که حالتون خوب باشه

بعد از مدت ها اومدم و شرمنده همه دوستای گلمون هستم ... هنوز نت ندارم و خودم کلافه هستم ... اما با وجود واتس آپ و ... زیادی هم بدون وبلاگ بودن بد نیست .. ولی کاش میتونستم مثه همیشه از خاطرات بچه ها بنویسم..  

مختصر و مفید مینویسم ... چون اتفاقات زیاد بودن ...

1. خدای بزرگ بهمون لطف کردن و یه نی نی کوچولوی دیگه تو راه داریم .. دخمل عمو وحید یا همون دایی وحید قدیم

و انشالا که بسلامتی اردیبهشت یا خرداد بدنیا میاد 

2. ایلناز و آرش به مهد میرند و هر روز بزرگ و بزرگتر و عاقل تر میشه .. و من خاله پیر میشم .. هههه

3. یکتای عمه هم یکساله شد ... قربونش

* از خودم بگم یا نگم ؟؟

بگم ؟؟

نگم ؟؟

باشه باشه میگم ...

بالاخره خاله رویای سابق و عمه رویای جدید فارغ التحصیل شد .. هورررا .. 

فارغ التحصیل شکلک ها

باشد که همگی رستگار شوید 

فعلا با اجازه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)