ایلناز عسلیایلناز عسلی، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره
آرش کمانگیرآرش کمانگیر، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه سن داره
یکتا گلییکتا گلی، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره
ریحانه جانریحانه جان، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره
امیررضا جانامیررضا جان، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره
مهدیای نازممهدیای نازم، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

✿خاطرات نوه های مامان شهین در وب✿

شوخی های من و تو

1391/4/14 15:14
218 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم خوبی ؟؟؟ جه خبرا ؟؟؟؟

انشالا که خوش و خرم باشی . و شاد و سلامت

نگی بی وفا شدی ها .. .. من همیشه حالتو از مامانت میپرسم ... 

مامانتم همیشه میگه : رفتی نون بخری برای خونه   بمیرم برات که هنوز نیومده ازت کار میکشن

به بابا ایت هم همش به شوخی میگم ::

نی نی که به دنیا بیاد و شروع به راه رفتن کنه .. جلوی در حیاط خرده شیشه میریزم تا نتونه بیاد توی خونمون  

ولی عمه ای یه وقت جدی نگیری دارم باهات شوخی میکنم ها  

من از وقتی بجه بودم بابایت خیلی هوامو داشت تا الان ..منم خیلی دوسش دارم  

بخاطر همینم مطمئن باش خیلی هواتو دارم ...

بوس بوس شب خوش فرشته کوجولو 

                                                                  از طرف یه عمه ی شبگرد 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)