ایلناز عسلیایلناز عسلی، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره
آرش کمانگیرآرش کمانگیر، تا این لحظه: 16 سال و 30 روز سن داره
یکتا گلییکتا گلی، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره
ریحانه جانریحانه جان، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره
امیررضا جانامیررضا جان، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره
مهدیای نازممهدیای نازم، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

✿خاطرات نوه های مامان شهین در وب✿

بازم غیرتی شدی پسر تاج

1391/3/15 14:12
197 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز عصر خواستی از خونه بری بیرون منم به شوخی در حیاط رو باز کردم گفتم من همینطوری (با لباس خونه )میخوام بیام بیرون ...

عصبانی شدی هولم دادی تو خونه .. حالا منم سمج بازی در آوردم ...

هی حرص میخوردی !!!

منم بی خیال شوخی شدم ... هر چند دقیقه میومدی تو خونه چک میکردی من کجام

گذشت تا ۲ ساعت بعد که میخواستی بری از تمپیرگاه پلی استیشن رو بگیری ... منم پای کامپیوتر بودم ...

گفتی : ببین یویا من با دایی میرم بیرون ... رفتم اومدم نباید از جات تکون خورده باشی ها ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)