ایلناز عسلیایلناز عسلی، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره
آرش کمانگیرآرش کمانگیر، تا این لحظه: 16 سال و 24 روز سن داره
یکتا گلییکتا گلی، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره
ریحانه جانریحانه جان، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره
امیررضا جانامیررضا جان، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه سن داره
مهدیای نازممهدیای نازم، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

✿خاطرات نوه های مامان شهین در وب✿

لویای من

1391/11/15 13:9
432 بازدید
اشتراک گذاری

1.  امروز خانوم خانوما روسری به سر زده بود اینقده قیافه اش با نمک شده بود ... و از همیشه شیرین زبون تر ...

2 . ظهر مامانش از عمد به ایلناز میگفت من از رویا خوشم نمیاد .. 

ایلناز : لویای من و دوست نداری ؟ ( با بغض و گریه )

مامانش : نه آخه هی میگه من خواهر کوجولوت که بودم همش واسم عروسک میخریدی حالا نمیخری واسه ایلناز میخری !! 

ایلناز : مامان اشکال نداره برای لویام هر جی دوست داره بخر ... فقط یکی در میون بخر .. یکی برای من .. یکی برای لویا .. واس خاله آدا هم دورتر بخر ... ( یعنی اصلا نخر ) ههههه 

3. واسم یه عالمه گل جیده .. همه همه واسه لویا 

4. وقتایی که خونه نیستم .. جیزایی که دوست دارمو کنار میزاره .. میگه زنگ بزنید تاکسی بیاد برا لویام ببره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)