ایلناز عسلیایلناز عسلی، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره
آرش کمانگیرآرش کمانگیر، تا این لحظه: 16 سال و 24 روز سن داره
یکتا گلییکتا گلی، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره
ریحانه جانریحانه جان، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره
امیررضا جانامیررضا جان، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه سن داره
مهدیای نازممهدیای نازم، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

✿خاطرات نوه های مامان شهین در وب✿

12 بهمن 91

1391/11/12 12:58
251 بازدید
اشتراک گذاری

امشب یه اشتباهی کردم که گلم به دل گرفت :

ایلناز : لویا بغلم کن ... 

من : قربونت برم عزیزم دیگه نمیتونم بغلت کنم .. آخه یکتا که کوجولوتره رو باید بغل کنم !!! (( مثلا اینو گفتم که جی رو ثابت کرده باشم ))

ایلناز : ): بغض کرد و رفت به مادربزرگ گفت .. اونم دعوام کرد تا خانوم عسلی خوشحال شه ...

من : ))) :    

وجدان من :  رویا خانوم تازه 13 روزه عمه شدی ها .. یکم جنبه داشته باش .... 

 

 ** ایلناز عزیزم در حال حاضر 4 سال و 9 ماه و 29 روز سن داری . و تا تولدتم 61 روز باقی مونده 

*** از هیچ کار کودکی ام پشیمان نیستم ، به جز آرزوی بـــزرگ شدن .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)