ایلناز عسلیایلناز عسلی، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره
آرش کمانگیرآرش کمانگیر، تا این لحظه: 16 سال و 25 روز سن داره
یکتا گلییکتا گلی، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره
ریحانه جانریحانه جان، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره
امیررضا جانامیررضا جان، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره
مهدیای نازممهدیای نازم، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

✿خاطرات نوه های مامان شهین در وب✿

تولد گل دختر

1394/1/14 1:37
309 بازدید
اشتراک گذاری

ایلی عسلی .گل دختر خوشگل وبلامحبت

خاله جان هفتمین بهار زندگیت مبارک

انگار همین دیروز بود که به دنیا اومدی .اون موقع داداش هنوز تو شکم من بودوهی ازم می پرسید اجی چه شکلیه

منم چند بار نگاه کردم این ورتو اون ورتو  ..دیدم همش دماغهخندونک

خلاصه به داداش گفتم که مامان همش دماغه زبان

داداش ناراحت شد ویه لگد محکم زد تو شکمم گریهوگفت حق نداری به اجی گل حرف بد بزنی .. خودم زود میام تا ببینمش . خلاصه اونم زود اومد و دید که چه اجی خوشگلی دارهفرشته

دوستت دارم خاله ای ..الهی هزار ساله بشی وسال دیگه این موقع نی نی کوچولوتونم بغلت باشهمحبت


 

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان زهره
15 فروردین 94 20:01
سلام بهارتون مبارک امیدوارم تا به حال به شما خوش گذشته باشی وسال خوبی رو پیش رو داشته باشی سال بر شما خوش
خاله رویا/ عمه رویا
پاسخ
عزیزم خیلی ممنون
شاپرک مامی
15 فروردین 94 20:33
تولدش مبارکککککککککککککککککککککک
خاله رویا/ عمه رویا
پاسخ
ممنون خانوم گل