ایلناز عسلیایلناز عسلی، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه سن داره
آرش کمانگیرآرش کمانگیر، تا این لحظه: 16 سال و 22 روز سن داره
یکتا گلییکتا گلی، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره
ریحانه جانریحانه جان، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره
امیررضا جانامیررضا جان، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره
مهدیای نازممهدیای نازم، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

✿خاطرات نوه های مامان شهین در وب✿

جشن شکوفه های زندگی

1393/6/31 19:22
287 بازدید
اشتراک گذاری

.

در مدرسه زندگی در کلاس دنیا ، سر زنگ املا ، یادمان باشد برای محبت

تشدید بگذاریم تا نیم نمره از محبت ها کم نشود . . .

.

 

عشق های خاله ..

عزیزای دلم ..

شکوفه های عزیز آغاز ماه مهر مبارک .. باشد که بهترین باشید محبت

                      

                             

طبق درخواست من امروز ایلناز و آرش از خونه مامان بزرگ رفتن جشن شکوفه ها ... خندونک

صبح اول آرشی اومد محبت ،، چون ساعت 8 جشنش شروع میشد ... و بهمون لطف کرد چندتا عکس با من و مادربزرگ و مامانش گرفت .. قهر اونم به زحمت متفکر البته حواسش بود که داداشش توی عکس بیفته .. اونم از تو شکم مامانش .. این عکس سفارشی بود بوس

بعدشم که رفت و ما منتظر شکوفه بعدی ایلناز بودیم متفکر و ساعت 9 هم ایلناز اومد و با همه عکس گرفت .. عشق عکس محبت و بعدش من تا مدرسه باهاشون رفتم ولی نرفتم توی مدرسه و رفتم سرکار غمگین

* ایلی جونم از استرس 3 تا جوش تو صورتش در اومده بود قه قهه

 

آرزومند بهترین آرزوهاتونم .. موفق باشید بوسبوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

. مــامــان مــهســا♥
1 مهر 93 23:54
عزیزم رمز رو خصوصی تقدیمتون کردم منتظر حضور سبزت تو وبلاگ مرسانا گلی هستم
خاله رویا/ عمه رویا
پاسخ
lعزیزم ممنون ... چشم حتما