ایلناز عسلیایلناز عسلی، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره
آرش کمانگیرآرش کمانگیر، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه سن داره
یکتا گلییکتا گلی، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره
ریحانه جانریحانه جان، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره
امیررضا جانامیررضا جان، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره
مهدیای نازممهدیای نازم، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

✿خاطرات نوه های مامان شهین در وب✿

یک ماهگی قندعسل

1393/4/13 0:50
296 بازدید
اشتراک گذاری

یک ماه از زمینی شدن فرشته کوچولوی عمه میگذره ...

ریحانه جان الهی صد ساله شی

 

ادامه مطلب ( قسمت اول خاطره ی روز تولد ریحانه جان)

 


برای ریحانه اسم اولیه گروپی بود که توی واتس آپ برای منتظران ریحانه جون ساختم که اعضای اون شامل : عمه ها و عمو .. بابا و مامان و زن عمو .. دختر عمه و پسر عمه .. پسردایی و زندایی و خاله میشدند

خلاصه قرار نبود من برم بیمارستان ولی رفتم شکلک های شباهنگShabahang  

اونم ساعت 12 ظهر مادربزرگه اومد دنبالم و با هم رفتیم   شـ ـكلـك هاے پـ ـادشـاه وَ مـَ ـلکـ ـه 

وقتی رسیدیم مامان ریحانه رو برده بودن اتاق عمل Smiley 

و بنده زاده گرامی رو تو بخش راه ندادن    Green Smilies    تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

ولی دلشون برام سوخت و آخرش مجوز ورود گرفتم شکلک های شباهنگShabahang    

و عمه خانم هایی که خوشحال شده بودن که من نمیتونم حضور داشته باشم ضایع شدن خخخخ  .. باشد که رستگار شوند   

حضار محترم پشت در اتاق عمل :

مادربزرگ (مامان بابا) + مادربزرگ (مامان مامان) + عمه رویا جون + خاله   و خلاصه ساعت 12:37 دقیقه بود که یه خانوم پرستار اومد سمت اتاق عمل  ... نگو ساعت 12:25 دقیقه ریحان عسلی به دنیا اومده بود 

دو دقیقه نگذشت که آوردنش از اتاق عمل بیرون  شکلک های شباهنگShabahang  

و اولین نفری که ریحانه جون رو بوسید بابا وحید بود تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

و دومین نفرم که من بودم

بعدش من باید برمیگشتم سرکار و وقتی من از بیمارستان رفتم بیرون .. عمو و زن عمو و عمه اومدن پیش ریحانه جون ...

ادامه دارد .........

 

پسندها (1)

نظرات (0)