ایلناز عسلیایلناز عسلی، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره
آرش کمانگیرآرش کمانگیر، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره
یکتا گلییکتا گلی، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره
ریحانه جانریحانه جان، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره
امیررضا جانامیررضا جان، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره
مهدیای نازممهدیای نازم، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

✿خاطرات نوه های مامان شهین در وب✿

شوفر

1391/12/18 15:02
211 بازدید
اشتراک گذاری

شوفر .. شوفره دیگه .. همون راننده بابا !!!!!!!!

امشب آرش شوفر شده بود .. منم مسافر ماشینش بودم ....  بعدش من راننده بودم که از مقررات سرپیجی کردم و بوق زدم که شازده واسم آبرو نذاشت .. هههههه 

.

.

پسری اینقد مهربون و مهمون نواز تشریف داره ولی من کشفش نکرده بودم ... بووووووووس


                           

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)