ایلناز عسلیایلناز عسلی، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره
آرش کمانگیرآرش کمانگیر، تا این لحظه: 16 سال و 29 روز سن داره
یکتا گلییکتا گلی، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره
ریحانه جانریحانه جان، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره
امیررضا جانامیررضا جان، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره
مهدیای نازممهدیای نازم، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه سن داره

✿خاطرات نوه های مامان شهین در وب✿

آغاز مهر

1391/7/1 14:28
220 بازدید
اشتراک گذاری

بعلههههه ..  مهر ماه آغاز شد و دوباره مادربزرگ باید از ۲ تا وروجک نگه داری کنه .. به همراه خاله مهندس ...

آخ که جقد جالبه این قضیه  من که آزادم  و استراحت میکنم ...

توصیف امروز : مادربزرگ ۲ دقیقه یک بار در حال اخطار دادن بود و هیج کسم زیر بار کارت قرمز نرفت          

 

 

بعد نوشت :

آرش طی مدت باقی مانده ی آخر تابستان در حال اسباب کشی از خونه خودشون به خونه مادربزرگه بود ... آخه دیگه قرار شد دو تا عسلی با هم نگه داری شن در یک مکان  

 

 

آرش جدیدا لباس پلیس راهنمایی رانندگی گرفته .. ماشالا خیلی بهش میاد ...

براش میخوندم : شبا که ما میخوابیم .... آرش :  آقا پلیسه خوااااااااااابه ..

 

 

مادربزرگ میگه : نخود نخود هر کی بره خونه خود ...

آرش : نخود نخود هر کی بره خونه مادربزرگ خود

ایلناز : نخود نخود هر کی نره خونه خود

همیشه اولین ها قشنگ ترین خاطره ها میشن ... مثل این مورد : نقاشی آرشی با کمک من ...

 البته سال گذشته که مربی نقاشیش بودم .خودش بهم اجازه نمیداد بهش کمک کنم ... و فقط بازیگوشی میکرد ...

حالا بعد از جند روز به این نتیجه رسیدم که این قضیه نیاز به ثبت در تاریخ داره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)